Display-markkinointi
Display-markkinointi tarkoittaa ehkä yleisintä mainonta
tapaa intenetissä. Nettisivuille myydään bannereita tai tekstimainoksia.
Display-mainokset ovat usein animoituja, koska liike parantaa mainosten
huomioarvoa. Eri kokoiset ja muotoiset mainokset hinnoitellaan erikseen. Samoja
mainoksia voidaan myydä myös printtimediaa tai vaikka auton kylkeen.
Videot ovat tulossa kovalla vaudilla mukaan kuvioihin
nettiyhteyksien ja koneiden nopeutumisen myötä.
Mainokset hinnoitellaan näyttökertojen tai esillä oloajan
perusteella, klikkausten perusteella tai toimintojen perusteella. Hinnoittelu voi tapahtua myös toteutuneen
myyntitapahtuman perusteella, jolloin puhutaan kumppanuusmarkkinoinnista
(affiliete marketing)
Itse olen kiinnotunut videoiden käyttämisestä
markkinoinnissa. Tässä esimerkki. Ajatukseni oli etsiä tietoa aiheesta, mutta
tämä taitaa olla taitava mainos, joka näyttää hakukoneoptimoidulta.
Minkälaisten videoiden käyttäminen sinua erityisesti kiinnostaa?
VastaaPoista